» » Середня витрата води за лічильниками: показує більше

Середня витрата води за лічильниками: показує більше



Постійне зростання тарифів на водопостачання гарячою і холодною водою, а також прийняття закону про обов'язкове встановлення водомірів в квартирі або будинку — не що інше, як бажання економити, на жаль, исчерпываемые ресурси нашої планети. Причому в Європі давно і впевнено застосовують подібну методу з турботою про довкілля.

У Росії ж споживання гарячої та холодної води у великих обсягах без істотної економії вважається нормою. Особливо в тих випадках, якщо користувачі мають міцну фінансову основу і можуть собі дозволити таку розкіш, як великий витрата води на місяць.

Проте трапляється і зворотна ситуація. Лічильники встановлені, економити на водопостачанні не проти, але чомусь на повірку при знятті показань виявляється, що витрата води як холодної, так і гарячої, виявився більше, ніж прописано в середніх нормативах на людину.

Чому так відбувається, як вирішувати питання з лічильниками і економією води в місяць, розбираємося в нашому матеріалі.

  • Якщо витрата дуже великий
  • Протікання і несправності сантехнічного обладнання водопостачання
  • Розгерметизація водоміра
  • Низька якість води
  • Напір має значення
  • Порушення в технології установки
  • Недостатня температура гарячої води
  • Банальний неекономний витрата води
  • Якщо лічильник несправний
  • Якщо з лічильником порядок, а рахунок за воду завищений
  • Економимо воду: можливості та способи

Якщо витрата дуже великий

споживання води за показниками лічильників на місяць

Іноді трапляється так, що стоять лічильники, вода витрачається дуже економно, і при цьому показання водомірів перевищують норму споживання живлющої вологи на одну людину

Якщо економія води — ваше життєве кредо і вже встановлені водоміри в квартирі, то, цілком імовірно, що ви стали економити сімейний бюджет в порівнянні з оплатою витрат води згідно з нормами на одну людину. Але іноді трапляється так, що стоять лічильники, вода витрачається дуже економно, і при цьому показання водомірів перевищують норму споживання живлющої вологи на одну людину. В чому ж причини?

Протікання і несправності сантехнічного обладнання водопостачання

витрата води без лічильника

В цьому випадку навіть при закритих кранах відбувається витік води

В цьому випадку навіть при закритих кранах відбувається витік води. Основними місцями такого несанкціонованого витрати холодної води є зливний бачок унітазу, в якому клапан запору недостатньо герметично закриває злив. В результаті, коли всі домочадці знаходяться на роботі чи навчанні, вода потихеньку тікає в унітаз, намотуючи на лічильнику 2-3 куба холодної води за місяць.

Також варто звернути увагу на всі крани в домі. Weeping вода в системі водопостачання також здатна намотати на лічильнику понад 1-2 куба води в місяць.

Щоб перевірити всі можливі місця протікання, потрібно закрити всі водоподающие крани, заглушити всі сторонні звуки і прислухатися. Якщо є звук витікає води, потрібно виявити місце і усунути несправність.

Розгерметизація водоміра

витрата води без лічильників

Цей дефект обладнання водопостачання також призводить до завищення показань лічильника

Цей дефект обладнання водопостачання також призводить до завищення показань лічильника. Тобто, разом з водою через механізм проходить повітря, який підганяє числові значення на циферблаті в більшу сторону. У підсумку В наявності великий витрата холодної або гарячої води в залежності від того, який водомір несправний. Звідси і завищена оплата за послуги на воду.

Ознаками рагерметизации лічильника є:

  • Запотіванню скла приладу з внутрішньої сторони;
  • Поява протікання в місці корпусу приладу.

Причинами можуть стати несанкціоноване втручання в роботу обладнання або неакуратне поводження з приладом.

Важливо: якщо були виявлені порушення в роботі облікового обладнання, необхідно терміново звернутися із заявою до водоканал на проведення повірки механізму та його заміни у разі необхідності. Самостійно демонтувати лічильник і чіпати пломбу категорично заборонено.

Низька якість води

середня витрата води в місяць

Якщо вода в трубах має велику кількість сторонніх домішок і фільтр грубої очистки не справляється з ними, то з часом на крильчатці водоміра стане накопичуватися твердий наліт

Якщо вода в трубах має велику кількість сторонніх домішок і фільтр грубої очистки не справляється з ними, то з часом на крильчатці водоміра стане накопичуватися твердий наліт. В результаті крильчатка під впливом проходить через прилад води починає крутитися швидше, показуючи на циферблаті дуже велика витрата холодної або гарячої води. Звідси і завищена оплата за надані послуги.

Щоб з'ясувати факт наявності нальоту на крильчатці, потрібно демонтувати лічильник і відвезти його на перевірку. Робити це можна тільки після візиту майстра Жеку або ДЭЗа, який зафіксує цілісність пломби і корпусу водоміра на момент демонтажу.

Напір має значення

Може надати свою дію на роботу лічильника та напір води. Так, якщо у вашій квартирі діаметр труби стандартний, а напір води завжди потужний, то, швидше за все, велика витрата води виникає в тому випадку, коли крани відкриті на повну. Важливо знати, що при сильному напорі води за хвилину з крана тікає 15-20 літрів води. У цьому випадку і оплата послуг буде більшою.

Порушення в технології установки

велика витрата води за лічильником

Трапляється і таке, що при монтажі лічильників на холодну та гарячу воду майстер випадково встановив водоміри не на ті труби

Трапляється і таке, що при монтажі лічильників на холодну та гарячу воду майстер випадково встановив водоміри не на ті труби. Тобто прилад для холодної води — на трубопровід гарячої, а водомір для гарячої води — на холодне. У цьому випадку при незнанні користувач відповідно записує показання гарячого водоміра як свідчення за витрату холодної води і навпаки. Оплата послуг відбувається невірно.

В цьому випадку потрібно робити перевстановлення приладів облікового призначення із запрошенням майстри з Жеку або ДЕЗ.

А може статися й таке, що при монтажі був порушений хід розташування всіх елементів конструкції. Як правило, система з лічильником виглядає так: запірний кран — фільтр грубої очистки — лічильник на воду — зворотний клапан. На всіх елементах є стрілки, що показують напрям води в трубі. Якщо один з елементів встановити стрілкою в іншу сторону, то показання лічильника будуть порушені в більшу або меншу сторону, а послуги в цьому випадку будуть оплачуватися неправильно.

У разі виникнення таких несправностей потрібно робити повну перестановку елементів конструкції у присутності представника Жеку або ДЕЗ.

Недостатня температура гарячої води

лічильники води показують більше ніж є

А трапляється й таке, що вода в гарячому трубопроводі не має потрібної температури

А трапляється й таке, що вода в гарячому трубопроводі не має потрібної температури. І для того щоб прийняти ванну або душ, доводиться зливати гарячу воду до потрібної температури. Добре якщо вона таки потече з труби. Якщо ж ні, то в наявності не тільки перевитрата гарячої рідини на людину в місяць, але ще і зіпсований настрій від послуг неналежної якості.

Важливо: якщо температура води в гарячому трубопроводі досягає лише 40 градусів, то за законом за неї платять за послуги подачі холодної води. Для цього потрібно запросити представника водоподающей компанії для фіксації температури води. Перерахунок в цьому випадку робиться за кожні відсутні три градуси і за кожну годину порушення подачі гарячої води.

Банальний неекономний витрата води

В цьому випадку завищені показання лічильників на холодну та гарячу воду можуть бути викликані просто неекономним споживанням рідини. Щоденні ванни, ранковий і вечірній душ, використання побутової миючої техніки, кинуті відкритими крани та інше цілком здатні намотати 15-20 кубометрів холодної та гарячої води сумарно за місяць. Особливо якщо один з домочадців не працює і проводить велику частину свого часу вдома.

Важливо: незайвим буде знати, що повністю набрана ванна до зливного верхнього отвору вміщує в себе від 170 до 250 літрів (залежно від моделі), а це практично 0,25 куба води. От і рахуйте.

Якщо лічильник несправний

середній витрата води по лічильникам

У випадку якщо ви підозрюєте несправність водоміра з-за високих рахунків на оплату послуг, то можна перевірити його роботу двома способами

У випадку якщо ви підозрюєте несправність водоміра з-за високих рахунків на оплату послуг, то можна перевірити його роботу двома способами:

  • Самостійно в домашніх умовах;
  • Замовивши візит майстра для перевірки обладнання.

У першому випадку достатньо взяти будь-яку ємність і перевірити правильність роботи водоміра. При цьому потрібно знати літраж ємності. Отже, спочатку помічають останні показання приладу. Після цього беремо ємність і відкриваємо кран. Повністю набране відро або банку повинна в підсумку дати на циферблаті лічильника плюс об'єм резервуара. Тобто якщо ваше відро має об'єм 20 літрів, то і після закриття крана на лічильнику повинно додатися 20 літрів на червоній частині циферблату справа наліво. Саме ця зона налічує літри води. Чорні числові значення вважають куби рідини.

Якщо таким способом буде підтверджена неточність у свідченнях водоміра, то потрібно писати заяву в керуючу компанію або ЖЕК для візиту майстра з метою перевірки водоміра та його заміни.

Важливо: виробники рекомендують перевіряти лічильники з певним інтервалом. Для водоміра на холодну воду цей строк складає шість років. Для облікового приладу на гарячу воду — чотири роки. Але міжповірочний інтервал згідно із законом РФ не є підставою для повної заміни обладнання. Особливо якщо лічильники ведуть справний облік і не викликають нарікань.

Якщо з лічильником порядок, а рахунок за воду завищений

облік води без лічильників

Трапляється й таке, що ви справно економите воду, вчасно надаєте всі свідчення в керуючу компанію, а вам принесли квитанцію на оплату послуг із завищеною сумою за воду

Трапляється й таке, що ви справно економите воду, вчасно надаєте всі свідчення в керуючу компанію, а вам принесли квитанцію на оплату послуг із завищеною сумою за воду. Причин тому може бути декілька:

  • Якщо був пропущений строк перевірки водоміра. В цьому випадку керуюча компанія бере на себе право нараховувати витрата води за середніми нормами на людину. Але згідно з останнім прийнятим законом від 10 лютого 2004 року № 821 обов'язкова перевірка облікового обладнання скасована. І якщо ваш водомір на ваш погляд працює справно, то можна й не перевіряти його. У цьому випадку дії керуючої компанії за завищення плати можна вважати неправомірними.
  • Якщо мешканці сусідніх квартир, які не мають водоміри, подали довідки на перерахунок рахунків за воду на час їх відсутності у квартирі. Приміром, вони перебували на дачі або у відпустці з 1 по 15 число, а ви надали свідчення свого приладу 15 числа. То при наявності довідки про відсутність сусідів будинку згідно з показами загальнобудинкового лічильника ваша плата буде завищена в наступному місяці. До речі, те ж саме може статися і в тому випадку, якщо в будинку проживають так звані Кулібіни, які бажають заощадити на воді за допомогою магніту і інших «штучок». Розбіжності в сумарні показання квартирних лічильників та загального свідчення по будинковому водоміра покладуть на плечі сусідів щасливого винахідника.
  • І ще одна причина завищеної плати у квитанції — невчасно здані свідчення. В цьому випадку керуюча компанія має право нараховувати платіж згідно зі середніми нормами споживання води на людину на місяць.

Важливо: здавати показання лічильників обліку потрібно з 23 по 26 число кожного місяця.

Економимо воду: можливості та способи

лічильник води показує великий витрата

З метою зменшення показів на лічильники гарячої та холодної води при обліку потрібно скоротити витрату рідини

З метою зменшення показів на лічильники гарячої та холодної води при обліку потрібно скоротити витрату рідини.

  • Однією з найбільших статей витрат води є ванна. І якщо ви — любитель джакузі, то доведеться відмовитися від такого задоволення. Прийом ванни можна звести до одного разу в тиждень. В інші дні цілком підійде душ.
  • На момент намилювання голови, мочалки, чищення зубів та інших дій, не пов'язаних з подачею води з крана, змішувач можна закривати. Таким чином, за один раз можна заощадити від 10 до 20 літрів води. В деяких випадках і до 40 літрів.
  • Перед відходом з будинку або від'їздом у відпустку обов'язково варто закривати запірний кран і повністю обмежувати доступ води в квартиру. Так можна уникнути можливих втрат води у разі протікання.
  • Слідкуйте за станом зливного бачка, змішувачів, кранів. Усувайте несправності відразу, інакше матимемо неправильний облік витрат і завищена плата за послуги.
  • Якщо гаряча вода гріється через газовий двоконтурний котел, то можна відмовитися і від нього. Справа в тому, що вода, поки досягне потрібно температури, витікає в прямому сенсі в трубу. Тобто, поки що, включивши колонку, ви дочекаєтеся потрібно температури води в крані, втратите близько 50-70 літрів загалом за один прийом душу. Особливо великі втрати відбуваються в зимовий час, коли температура води в трубах набагато нижче, і для її нагріву потрібно більше часу. У цьому випадку можна перейти на нагрівання води в каструлі і її разбавку в ємності для миття.
  • Деякі вдаються до миття посуду в мисці, але правильно це чи неправильно — це вже суто індивідуально.

І пам'ятайте: ресурси Землі не безмежні. Варто подбати про те, щоб нашим дітям і онукам було чим митися і з чого готувати їжу.



6-04-2017, 12:02
Нашли ошибку?