» » Як правильно прибиратися в офісі

Як правильно прибиратися в офісі



Чистота на робочому місці - це запорука того, що люди зможуть налаштуватися на правильну хвилю, у них підвищиться продуктивність. Крім того, вам потрібно буде звернути увагу на те, щоб швидко видаляти пил і різні види забруднень.

Однак сама по собі процедура може затягнутися на дуже довгий період. Для того щоб не витрачати багато часу, варто дотримуватися простих рекомендацій, які перевірені на досвіді проведення прибирань у великій кількості самих різних офісних просторів.

У цій статті ми розповімо вам про те, як правильно забиратися в офісі і боротися з брудом в мінімальні терміни.

Як правильно прибиратися в офісі

Кілька порад з прибирання в офісі руками співробітників

Отже, перед вами стоїть завдання швидко і якісно забратися, щоб не зупиняти робочий процес. Як варто вчинити? Дотримуйтесь простим рекомендаціям:

  1. Відразу запасайтеся всім, що потрібно: ганчірки, відра, чистячі засоби - все повинно бути під рукою, щоб не створювалося хаосу, і колектив не бігав за такими елементами по всьому майданчику.
  2. Відразу розмежуйте зони відповідальності скажіть, хто і що буде прибирати. Це важливо, тому що можуть виникати суперечки і заминки. Кожен працівник в обов'язковому порядку повинен прибрати свій стіл, а також простір поруч з ним. Після цього можна буде розподілити обов'язки з миття корпоративної кухні або вікон у приміщенні.
  3. Постарайтеся побудувати процес в стилі змагання з призом для відділу, який найкраще впорається із завданням. Такий елемент завжди допомагає стимулювати людей.
  4. Не варто перетворювати прибирання в рутину. Краще створити веселий настрій - приготувати невеликий фуршет, включити музику. У деяких офісах спільна праця по наведенню чистоти перетворюється у щось на зразок додаткового корпоративу - всі будуть задоволені проведеним разом часом.
  5. Не варто занадто сильно загострювати увагу на результатах. Пам'ятайте, що якщо люди просто протерли пил, навели порядок в паперах - це вже щось. Як мінімум, підтримання порядку на своєму робочому місці - обов'язок кожного співробітника.

Як правильно прибиратися в офісі

А може передати роботу в руки професіоналів?

Більшість компаній в принципі не влаштовують прибирань руками співробітників. Найкраще віддати це на піклування фахівців з клінінгу. Тут все просто - генеральне прибирання буде проводитися один раз за певний проміжок часу, а проста чистка приміщення - кожен день.

В цьому випадку зайвий раз напружувати працівників не буде потреби. Вони зможуть зосередитися на своїх основних обов'язках, тим більше, що співробітники приходять в офіс не для того щоб забиратися. Забезпечення чистоти, поставок води, нормальних умов роботи - це завжди пряме завдання керівництва. І чим краще ви справляєтеся з нею, тим краще буде ставлення до вас з боку співробітників - це перевірено на досвіді багатьох компаній.

Як правильно прибиратися в офісі

Штатні прибиральники

Штатні прибиральники в офісі - так само варіант, який має місце бути. Плюс - це постійна доступність співробітника, який проводить прибирання приміщення офісу щоденну, а так само на вимогу, при різних подіях.

Завжди потрібно розуміти, що така людина або група людей потрібні і повинні бути в кожної компанії, але для планових генеральних прибирань можна використовувати варіанти описані вище.

Залишайте ваші поради та коментарі нижче. Підписуйтесь на розсилку новин. Успіхів вам, і добра вашій родині!



27-08-2019, 15:34
Нашли ошибку?